El 25 de gener es va fer a la seu barcelonina del COAC de plaça Nova una jornada informativa, organitzada pel Col·legi i el Consorci Metropolità de l'Habitatge (CMH), per ajudar a tramitar les sol·licituds de subvencions per a la instal·lació d'ascensors i la millora de l'accessibilitat. Durant la jornada, que es pot veure enregistrada des d'aquest enllaç, es va explicar en què consisteix aquest programa i es va detallar la documentació que cal per tramitar les sol·licituds de les subvencions.
Per gestionar aquestes sol·licituds de subvenció la propietat haurà d’encarregar a un arquitecte la redacció d’un projecte o documentació tècnica. L’arquitecte haurà de presentar la documentació elaborada al Col·legi, via telemàtica, per tal que en faci la corresponent revisió i emeti l’Informe d‘Idoneïtat Tècnica necessari per a la tramitació de la subvenció.
La jornada va ser presentada per Carla Habif-Hassid, vocal de la Juta Directiva de la Demarcació de Barcelona i va comptar amb les intervencions de Susana Adán, coordinadora tècnica del CMH
; Montse Vilardaga, arquitecte de l'Oficina Consultora Tècnca del COAC i Marta Usón, arquitecta del servei de Visat del Col·legi.
|