Notes de premsa  

A partir del 20 de setembre tots els despatxos professionals hauran de disposar de fulls oficials de reclamacions per als seus clients, segons estableix el Decret 121/2003. La norma obliga, a més, a posar en un lloc ben visible del despatx un cartell on s’anunciï la disponibilitat d’aquests fulls. Val a dir que el COAC està considerat com a organisme habilitat per a tramitar les queixes, reclamacions i denúncies que afectin als seus col·legiats.

Així doncs, els despatxos hauran de remetre al COAC les reclamacions dels consumidors. Poden fer-ho utilitzant l'adreça de correu electrònic secretari.tecnic@coac.net. Per a qualsevol consulta es pot trucar al telèfon 93 306 78 61.

Podeu descarregar aquí el model de full de reclamacions, que també podreu recollir imprès a totes les demarcacions i delegacions col·legials. La presentació de la reclamació ha d'anar acompanyada de la signatura per part del consumidor d'un formulari de protecció de dades, que podeu descarregar aquí.


2013-09-06
SUMARI ARXIU
 
arquitectes.cat el nou web dels Arquitectes de Catalunya
La Generalitat posa en marxa el procés per aprovar la nova llei d'arquitectura a finals de 2014
Manifest per la Qualitat Democràtica
Necessita l'arquitectura d'un reset? Debat dijous 28 de novembre al Roca Barcelona Gallery
Lluís Comerón, elegit nou president de l'ITeC
Jordi Ludevid, reelegit com a president del CSCAE
Benedetta Tagliabue guardonada amb el Premi Riba Jencks 2013
Vegeu el vídeo de la taula rodona sobre Barcelona en el marc de l'exposició BCN/Enllaços
  Arxiu

2013
Agost
Juliol
Juny
Maig
Abril
Març
Febrer
Gener

2012
Desembre
Novembre
Octubre
Setembre
Agost
Juliol
Juny
Maig
Abril
Març
Febrer
Gener

2011

2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004